FAQ
Miten voimme auttaa?

FAQ
Miten voimme auttaa?

Katso tästä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.
Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, olethan yhteydessä:
 info@breakpro.fi


Palvelemme suomeksi ja englanniksi.

Katso tästä vastaukset usein kysyttyihin
kysymyksiin.
Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi,
olethan yhteydessä:
 info@breakpro.fi


Palvelemme suomeksi ja englanniksi.

Miten otan Break Pro:n käyttöön?

Voit ladata BREAK PRO:n Applen laitteille App Storesta tai Android-laitteille Google Play Kaupasta.
Windows-tietokoneille voit ladata sovelluksen verkkosivuiltamme.
Pääset lataamaan sovelluksen sivulta https://www.breakpro.fi/lataa.

Voit kokeilla sovellusta veloituksetta 14 päivän ajan.
Aloita käyttö kirjautumalla sähköpostiosoitteellasi, johon lähetämme aktivointikoodin. Muistathan käyttää kirjautumiseen samaa sähköpostiosoitetta kaikilla laitteillasi.
Käyttämäsi sähköpostiosoitteen voit tarkistaa BREAK PRO:n sivuilta ASETUKSET ja MUOKKAA.

Voit maksaa sovelluksen iOS- tai Android-käyttöjärjestelmän laitteilla. Maksun jälkeen saat käyttöoikeuden myös Windows- ja macOS-tietokoneillesi, yhteensä viidelle laitteelle.

Windows ja macOS:
Tietokoneella aloitettu koekäyttö ei jatku automaattisesti maksullisena tilauksena. Jos et halua jatkaa käyttöä maksullisena, poista vain ohjelma laitteeltasi.

Android ja iOS:
Koekäytön alussa sinun tulee hyväksyä BREAK PRO -tilauksen veloitukset laitteellasi. Sinulta ei kuitenkaan veloiteta mitään 14 päivän koekäytön aikana.
Jos et halua jatkaa BREAK PRO:n käyttöä maksullisena, sinun tulee perua tilaus koekäytön aikana. Huomaathan, että voit käyttää 14 päivän veloituksettoman koekäyttöjakson vain kerran.
Ohje tilauksen peruuttamiseen Applen laitteilla: https://support.apple.com/HT202039
Ohje tilauksen peruuttamiseen Android -laitteilla: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481

BREAK PRO:n tilaus jatkuu yksi vuosi kerrallaan. Voit milloin tahansa peruuttaa seuraavan tilausjakson alkamisen. Sinulla on käyttöoikeus kuluvan tilausjakson loppuun asti. Tilaus uusitaan automaattisesti, ellei sitä peruuteta vähintään 24 tuntia ennen kuluvan tilausjakson päättymistä.
Peruuttamisen jälkeen käyttöoikeutesi päättyy kuluvan tilausjakson jälkeen kaikilla laitteilla.
Ohje tilauksen peruuttamiseen Applen laitteilla: https://support.apple.com/HT202039
Ohje tilauksen peruuttamiseen Android -laitteilla: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481

Tarkista ensin roskapostilaatikkosi, sillä viesti on saattanut päätyä sinne.
Tarvittaessa paina ”Takaisin” ja syötä sähköpostiosoitteesi uudelleen.
Lisää tarvittaessa osoite info@breakpro.fi sähköpostilaatikkosi sallittuihin lähettäjiin.
Tarvittaessa voit pyytää aktivointikoodin tekstiviestillä syöttämällä matkapuhelinnumerosi kansainvälisessä muodossa, esim. +358401234567 (sisältäen maakoodin).
Voit myös olla suoraan yhteydessä meihin osoitteessa info@breakpro.fi. Autamme sinua mielellämme eteenpäin. Palvelemme suomeksi ja englanniksi.

Paljonko Break Pro:n käyttö maksaa?

Hinta on 29,99 euroa/vuosi sisältäen arvonlisäveron.

Löydät kuitin seuraamalla Applen ohjetta osoitteessa https://support.apple.com/HT204088.
Avaamalla tapahtuman ostohistoriassasi voit lähettää kuitin itsellesi uudelleen sähköpostilla.

Löydät kuitin seuraamalla Google Playn ohjetta osoitteessa https://support.google.com/store/answer/6160235.
Avaamalla tapahtuman voit tarkastella ostosta ja tulostaa siitä kuitin.

Break Pro:n käyttö

Android, iOS, Windows ja macOS:
Tarkista ensin, että sinulla on ASETUKSET – MUISTUTUS -sivulla valittuina oikeat aikavälit tai kellonajat ja viikonpäivät. Jos olet valinnut ASETUKSET -sivulta MUISTUTUS POIS, muistutukset ovat pois päältä.

Android, iOS ja macOS:
BREAK PRO:n käyttöönoton yhteydessä laite kysyy, sallitko BREAK PRO:n lähettämät ilmoitukset. Valitse ”Salli”, jolloin sovellus muistuttaa sinua taukoliikunnasta. Voit halutessasi myöhemmin muuttaa valintaa laitteen Asetuksista ja Ilmoitusten hallinnasta.
Jos ohitat muistutukset usean päivän ajan etkä sinä aikana käynnistä yhtään taukoliikuntaharjoitusta, sovellus lopettaa muistutukset, kunnes käynnistät BREAK PRO:n uudelleen. Sen jälkeen muistutukset aktivoituvat uudelleen.

ChromeOS:
Muistutus tulee vain silloin kun sovellus on minimoituna taustalla. Älä siis sulje ohjelmaa vaan paina oikean yläkulman “minimoi” viivasta ohjelma taustalle. Jos ohjelman sulkee, niin muistutusta ei tule.

Android:
Muistutus toimii, jos ohjelma on pyyhkäisty taustalle eli ohjelma on suljettu niin, miten apit yleensä suljetaan. Jos taas Sovelluslistauksesta klikkaa BREAK PRO :n kohdalla ”Pakota lopetus”, muistutuksia ei tule.

Windows:
Sulje sovellus aina käytön jälkeen painamalla rastia oikeasta ylälaidasta. Ilmoitukset toimivat vain, jos BREAK PRO on suljettu. Ohjelma sammuttaa itsensä automaattisesti 12 min jälkeen, jos se ei ole käytössä.
Sovelluksen muistutus voi jäädä huomaamatta, jos sinulla on monia sovelluksia auki. Huomaat muistutuksen varmemmin, kun laitat BREAK PRO:n sovellusikkunan koko ruudun näkymään. Kun muistutus aktivoituu, ruudun alalaidassa vilkkuu ilmoitusikkuna, ja ilmoitusääni kuuluu 5 kertaa minuutin välein. Myös tehtäväpalkin sovellusikoni ”B” vilkkuu aktiivisena. Saat BREAK PRO:n näkyviin klikkaamalla tehtäväpalkin ”B”-ikonia tai mitä tahansa BREAK PRO -sovelluksen aluetta.

Jos olet valinnut ASETUKSET – MUOKKAA sivulla TOIMINTA ETÄKOKOUKSIEN AIKANA ja ESTÄ MUISTUTUKSET, muistutuksia ei tule Zoom- ja Teams -kokousten aikana.

Joissain tilanteissa Windowsin Keskittymisavustaja saattaa estää ilmoitukset. Keskittymisavustajaa voi muokata kohdasta Asetukset – Järjestelmä – Keskittymisavustaja. Keskittymisavustajan tilaksi kannattaa valita ”Ei käytössä”, jolloin BREAK PRO:n ilmoitukset toimivat varmemmin.

Voit tarkistaa muistutusten toimivuuden menemällä BREAK PRO:n ASETUKSET -sivulle ja muokkaamalla kohtaa OMAT AJAT. Aseta muistutuksen ajankohta kaksi minuuttia eteenpäin, sulje BREAK PRO ja odota, tuleeko muistutus. Tarvittaessa voit olla meihin yhteydessä osoitteessa info@breakpro.fi. Palvelemme suomeksi ja englanniksi.

macOS:
Huomioithan macOS laitteella seuraavat:
BREAK PRO:n muistutukset toimivat, jos ohjelmaa ei sammuteta. Älä siis sulje ohjelmaa vaan paina keltaista Pienennä-nappia, jolloin ohjelma menee Dock-alapalkkiin.
Muistutusten toiminta edellyttää myös, että joku muu sovellus on aktiivisena. Tähän riittää esim. minkä tahansa työpöydän alueen klikkaaminen.

Android ja iOS:
BREAK PRO:ta ei tarvitse sulkea, vaan voit jättää sen auki taustalle, kuten muutkin sovellukset. Kun sovellus on auki, muistutukset toimivat ja BREAK PRO käynnistyy nopeammin. Halutessasi voit sulkea BREAK PRO:n laitteen vakiopainikkeiden avulla. Nämä toiminnot vaihtelevat laitteesta ja järjestelmästä riippuen.

Windows:
Sulje BREAK PRO oikean ylälaidan rastista. BREAK PRO kannattaa sulkea käytön jälkeen, koska muuten muistutukset eivät toimi.

macOS:
BREAK PRO:n muistutukset toimivat, kun ohjelmaa ei sammuteta. Älä siis sulje ohjelmaa vaan siirrä se taustalle klikkaamalla vasemman ylälaidan keltaista minimointipainiketta.
Muistutusten toimiminen edellyttää myös, että joku muu sovellus on käytössä.

Videoiden latausnopeus riippuu verkon nopeudesta ja mobiililaitteilla ASETUKSET – MUOKKAA -sivulla valitusta videon laadusta. Videoiden koko on laadusta ja kestosta riippuen 5–30 Mt. Huomaathan, että video latautuu laitteellesi vain ensimmäisellä katselukerralla. Sen jälkeen latausviivettä ei ole, vaan video käynnistyy laitteellasi heti.

iOS ja Android:
BREAK PRO:n äänet eivät kuulu, jos laitteesi ääniasetus on hiljaisessa tilassa. Saat äänet kuulumaan poistumalla hiljaisesta tilasta.

Pääset säätämään äänenvoimakkuutta videotoiston aikana laitteen ollessa vaaka-asennossa. Äänikuvake on oikeassa ylälaidassa.

Tarkista, ettei laitteesi ole yhteydessä Bluetooth-laitteeseen (esim. kuulokkeisiin).
Ohje tarkistukseen iPhonella/iPadilla:
1. Ota Bluetooth pois päältä.
2. Käynnistä puhelin/laite uudelleen.
3. Käynnistä BREAK PRO.
4. Käynnistä BREAK PRO:n videotoisto. Äänen pitäisi nyt toistua normaalisti.

Windows:
BREAK PRO muistaa ohjelmaikkunan edellisen sijainnin ja koon.
Syynä voi olla, että BREAK PRO -ikkuna sijaitsee näyttöruudun näyttöalueen ulkopuolella.
Voit korjata tämän palauttamalla BREAK PRO:n näyttöruutuasetukset oletusasetuksiin.

Ratkaisu:
Näyttöruudun työpöydän alalaidassa on pienen ylöspäin osoittavan nuolen takana Ilmoitusalue, jossa on BREAK PRO:n pieni ”B”-ikoni.
Kun klikkaat ”B”-ikonia hiiren oikealla painikkeella, aukeaa Menu-valikko.
Valitse tästä valikosta ASETUKSET hiiren vasemmalla painikkeella.
Tämä palauttaa BREAK PRO -ikkunan asetukset oletusasetuksiin.
Tarvittaessa lähetä meille viesti osoitteeseen info@breakpro.fi. Palvelemme suomeksi ja englanniksi.

Break Pro:n lisenssi ja käyttöoikeus

Jotta sovelluksen käyttöoikeus virkistyy tietokoneellasi, käynnistäthän sen ajoittain mobiililaitteellasi. Uudelleenkäynnistymisen yhteydessä käyttöoikeus päivittyy myös tietokoneella.

Jotta sovelluksen käyttöoikeus virkistyy tietokoneellasi, käynnistäthän sen ajoittain mobiililaitteellasi. Uudelleenkäynnistymisen yhteydessä käyttöoikeus päivittyy myös tietokoneella.

Jotta sovelluksen käyttöoikeus virkistyy tietokoneellasi, käynnistäthän sen ajoittain mobiililaitteellasi. Uudelleenkäynnistymisen yhteydessä käyttöoikeus päivittyy myös tietokoneella.