Taukojumppaohjeet

Oletko muistanut taukojumpata tänään?

Näillä tehokkailla BREAK PRO taukojumppaliikkeillä vähennät kipuja ja kireyksiä, parannat keskittymiskykyäsi, vilkastutat aineenvaihduntaasi ja virkistät mieltäsi helposti ja nopeasti.

BREAK PRO sisältää nämä ja yli 200 muuta liikettä monipuolisesti kehon eri alueille.

Lisää liikettä työpäiviin - parempaa jaksamista

Niskan kierto – Helpolla niska- hartiajumpalla parannat niskasi hyvinvointia.

Kyykky ja selän kierto – Aktivoimalla jalkojen ja keskivartalon lihaksia, parannat koko selkärangan liikkuvuutta tehokkaasti.

Rintarangan liikkuvuus – Voit parantaa rintarangan liikkuvuutta ja ryhtiäsi tämän liikkeen avulla.

Niska- ja hartiajumppa – Helppo, mutta tehokas niska- ja hartiaseudulle kohdistuva liike.

Toimiston ergonomiavinkit

Oikeilla työpisteen säädöillä voit vähentää selän sekä niska- ja hartiaseudun
kuormitusta toimistotyössä.

Tässä työfysioterapeutin vinkit työpisteen oikeanlaisiin säätöihin.

Muista myös tauottaa työtäsi lyhyillä taukojumpilla vähintään 30 minuutin välein.

Istumatyön ergonomia osa 1

Istumatyön ergonomia osa 2

Istumatyön ergonomia osa 3

Seisomatyön ergonomia osa 1

Seisomatyön ergonomia osa 2

Fyysisen työn ergonomiavinkit

Fyysisessä työssä hyvä työergonomia on ensisijaisen tärkeää
loukkaantumisten ehkäisemiseksi.

Tässä työfysioterapeutin täsmävinkit oikeisiin työasentoihin ja -tekniikoihin.

Videoiden ergonomiavinkit on räätälöity rakennusalalle, mutta ne soveltuvat
myös kaikille fyysisen työn aloille.

Johdanto fyysisen työn ergonomiavinkkeihin

Fyysinen työ: Jalat

Fyysinen työ: Työturvallisuus

Fyysinen työ: Aamuverryttely

Fyysinen työ: Kädet osa 1

Fyysinen työ: Kädet osa 2

Fyysinen työ: Kädet osa 3

Fyysinen työ: Alaselkä osa 1

Fyysinen työ: Alaselkä osa 2

Fyysinen työ: Alaselkä osa 3

Fyysinen työ: Liikunta

Fyysinen työ: Yhteenveto